Dalekohledy Eschenbach - návrat legendy!

Jsme velice potěšeni, že se naší společnosti Lovecký svět s.r.o., podařilo vrátit skvělé dalekohledy Eschenbach opět na český trh!

Vždy brilantní obraz

Ať už jste milovník přírody, lovec, rádi cestujete nebo máte vášeň pro sport či kulturu - pro fascinaci pozorování svého okolí potřebujete kvalitní dalekohledy! Dalekohledy Eschenbach vám nabízí nejen nejlepší kvalitu, ale i vynikající spolehlivost. V závislosti na oblasti použití splňují tyto dalekohledy vysoké nároky na brilantní obraz, věrnost barev, preciznost detailů a jas - a to díky vysoce kvalitní technické specifikaci, speciálně vybraným materiálům a výjimečnému zpracování.

Vysoce kvalitní hranoly

Většina dalekohledů od Eschenbach Optik je vybavena hranoly BaK-4 vyrobenými ze skleněného baryového korunového skla, které poskytuje výjimečný optický výkon - jako je velmi vysoké rozlišení detailů, působivá čistota hran od okraje k okrajům a jasná reprodukce skutečných barev.

Optimální vícevrstvý nátěr

Dalekohledy Eschenbach jsou vybaveny „plně potaženými“ antireflexními povlaky čoček. To znamená, že antireflexní povlak na všech površích maximálně optimalizuje „světelný tok“ dalekohledem do oka. Pro nejvyšší nároky na pozorování má většina modelů složitý vícevrstvý povlak. To je docíleno pouze speciálním Eschenbachovým „přírodním“ nátěrem. V případě modelů farlux ® a trophy®  to poskytuje mimořádně věrný a brilantní obraz.

Extra nízko disperzní sklo (Extra-low Dispersion)

Sklo s mimořádně nízkým rozkladem světla, nebo-li ED sklo, se používá při výrobě dalekohledu trophy ® ED a poskytuje obraz, který má výjimečnou věrnost barev, mimořádně vysokou úroveň detailů a vynikající stereoskopickou hloubku. Důvod: Sklo ED potlačuje výskyt chromatických aberací, ke kterým obvykle dochází, když jsou barevné složky v paprsku světla lomeny různě - a to se projevuje jako „barevné lemování“ podél okrajů a přechodů pozorovaných objektů.

Potažení dielektrickým zrcadlovým povlakem

Dalekohledy Eschenbach trophy® ED a trophy® F ED mají optické hranoly potaženy speciálním dielektrickým zrcadlovým povlakem. To umožňuje, aby se vstupní světlo odrazilo prakticky na 100% a zabraňuje se tak stárnutí plného vícevrstvého povlaku. Výsledek: pozorované obrysy jsou vždy jasně rozpoznatelné - dokonce i za špatných světelných podmínek a za soumraku.

Fázová korekce

Dalekohledy s hranoly BaK-4 mají speciální povlaky, které zajišťují fázovou korekci. Tato obzvláště složitá povrchová úprava hranolů výrazně zlepšuje brilanci, rozlišení a kontrast dalekohledů Eschenbach - a poskytuje tak dokonalou kvalitu obrazu.